BusrAbus35 canim dinlen ama sana bir tavsiyem var git kasigini çektir bu ay öyle dene eger olmazsa yine yaptir bak adet olmussun adetin bittigi gun bulun kasik ceken bir kadin annenlere yada kayinvalidenlere soyle onlar bulsun yasli nesil bilir ancak ben 2 kez hamile kaldim ve 2 sinidede kasigimi çektirdigim ay hamile kaldim eger az da olsa Rahim de kayma varsa tup bebekte yapilsa tutmaz bunu kendi gozumle gordum deneyimledim rahmim kaymisti biraz hani gitdim kadinin yanina guzelce kasigimi masaj yapti sonra kupa koydu çikardi ve şalla siki siki bagladi 3 gun bagli kalsin sonrada dus filan alinca ac ama gun icinde de ben yaptigim gibi masaj yap ve bagla dedi oylede yaptim ve 2 sindede adet oldum bitdi çektirdim ve adet olmadim hamile kaldim muttlaka bilen bir kadin bul ve çektir mutlaka