BusrAbus35 Doktorum aradı az önce kızlar ben bu ay aşılama yapmıştım negatifti sonuç bu ay dinlenelim dedi önümüzdeki ay tekrar yapalım dedi sizce tekrar yapsam mı bu 3 üncü olucak eger yaparsam bilmiyorum?
BusrAbus35 Anneolmayahasret tesekkür ederim canım bende sorun yok eşimde sprem harketsizligi var durdugu yerde sayıyor
Anneolmayahasret BusrAbus35 canim asilama ile zaman kaybetme tup bebege gec.. cunkü asilama normal iliskiden cok bi farki yok esinde sorun olanlarda ne yazikki cok ise yaramiyo… benmde esimde sorun var iki asilama oldum ama cok pismanim acikcasi asilama ile zaman kaybettim diye..
Msltms BusrAbus35 eşin arı sütü takviyesi kullandı mı acaba canım arı sütünün çok faydası var ve keçiboynuzu kaynatıp içir
Dumannn BusrAbus35 canim parani asilamaya verme erkek infertilesinde direk tup bebek yapiliyor. Bosuna vakit ve para harcama. Tup bebek yapmis biri olarak soyluyorum bunu
BusrAbus35 Anneolmayahasret bende öyle düşünüyorum canım tüp bebek bana daha garanti geliyor en azından oluşmuş bir şekilde koyuyorlar gerisi bize kalmış oluyor tutnup tutunmaması
BusrAbus35 Mormenekse evet canım aşılm %10 verirken tüp bebek %75 diye duymuştum galiba şans oranı daha yüksek geliyor bana
Anneolmayahasret BusrAbus35 aynen canim oyuzden dusunmeden tup bebge gec. Benm 2. Tupbebegim tutmustu
BusrAbus35 UmayDuruMom evet çektirmiştim ama eski tüp bebek yaprasam tekrar çekilcek galiba öyle duymuştum birde benim arkadaşım rahim filimi çekildigi ay hamile kalmıştı onun eşinde sorun yoktu
UmayDuruMom BusrAbus35 bizde de sıkıntı yoktu çektirdim 2 ay sonra hamile kaldım çektirmediysen onuda yaptır dicektim 😊
Anneolmayahasret BusrAbus35 kaybettim canim ne yazikki. Kalbi durdu… yakim zamanda yenisine basliycaz…. iyi bi doktor isinin ehli bi doktor bulmani onerrim koşulsuz guvenmen gerekcek cunku. Ben ikisinide ayri doktorlarda yaptirdim simdide ikinci tutan doktoruma gidicem Sen Hangi sehirdesin
BusrAbus35 Anneolmayahasret 😞 geçmiş olsun kuzum dedigin gibi tek bi doktorda kalmak daha iyi ben çok doktor gezdim sayısız en sonunda metini çol duydugum bi doktora gittim memnunum şuanlık izmir buca canım DR. Tahir özgüder
Anneolmayahasret BusrAbus35 saol canim🙏 doktorunla konus kuzum asilama yerine tup bebek yapalim diye adetin 2.gunu baslaniyo