Suheda1 ağrılar normaldir yani bebek buyudukce hafif batmaların olabilir yada daha fazla ağrın da olabilir herkesin bünyesi farklıdır benm ağrım olmadı hiç hafif batma hissi oluyordu bebek buyudukce oluyor yavas yavas yukarı cıkıcak kendine yer edinicek korkucak bir sey yok yani 🌸😊