Kızlar merhaba. 15+4 haftalık hamileyim. Edirnede oturuyorum. Eşim asker. Göreve giderken annemlere bıraktı beni balikesire. Ama artık evime gitmek isiyorum. Cuma günü için bilet aldım. 4.5 saatlik yol. Çok uzun değil aslında ama çok korkuyorum bebeğe birşey olmasından. Ne yapmalıyım sizce