1mrv_ky Alyna06 bende 33haftalığım birazcık bi korku var ama sezaryenden korkuyorum ben. Hayatımda hiç ameliyat olmadım. Sezaryen o an kolay ama sonrası… Bi de ameliyat anına tanık olmak istemiyorum🙄 beni ürkütüyo.