Haftamız aynı. Benim ilk doğum sezaryen.
Ben ikinciyi normal istiyorum. Hemen ayaklanmak kendi çocuklarıma kendim bakabilmek için. hiç konusunu bile açmadım doktoruma sezeryanın. Normal ilerliyoruz. Kısa süreli kasılmalarım oluyor. Açılma varmı merak ediyorum ama Doktorum çatı muaynesi yapmıyor, doğum başladığında belli olur o diyor.heycanlı heycanlı bekliyorum..