Didemalkanendik Kaansinem hastane değil canm görüntüleme merkezinde istanbul bakırköy de renkli fotoğraf cd verdiler yaklaşık 35 dk sürdü
Kaansinem Mel_yuz ayyy masallah canim rabbim saglicakla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah tüm annelerimizin 🤗 benimde 3.ayim doldu tam 12 haftalık 🤗🤗🤗😍
Kaansinem Se3008 ben hastaneye gitmek için can atiyorum yaa randevu günüm gelsin artık yavrumu girmek istiyorum diye😍🤗😘
Cansummm Kaansinem hastaneden hastaneye fark var malesef benimde normalde gittiğim hastanede her seferinde 4 boyutluya giriyorum ultrason cihazları o şekilde detaylıyı da aynı hastanede yaptıralım dedik. Şehir şehir bile farkediyor ücretler
AycanFb Kaansinem eşimde sağolsun para çocuğumuzdan önemli değil dedi bendeo yüzden sorun etmiyorum ☺☺
Kaansinem AycanFb benimde eşim öyle hele ki bebek konusunda acimaz parayı bende acımam o yüzden devlete göndermiyo beni özele git diyo
Kaansinem Kubraa333 benim doktorum normal ultrasonla 20 dakika baktı bana 🤣😂her şeyi söyledi bana doktor ablama aşık oldum bem ya bırakmak istemiyorum kızlar napicam🤣🤣😚😊🤗
Esraodaci Kaansinem canım ben az önce geldim renkli ultrasondan İstanbul Anadolu yakası Maltepede yaptırdım.Opr dr birol cengizoğluna,kendisi perinatolog.450 tl tuttu,memnun kaldım
damlaikan Kaansinem renkli ultrason diye ayrıntılı ultrasonu mu diyorsunuz bu bebeğin iç organlarına filan bakıyor
Cemoss Kaansinem canm ben istanbul sislide betamar adında bir yere gittim gayet guzel ilgilendi doktor sagolsun detayli bisekilde bakti 350 tlidi😊