Kaansinem özel canım ama gitme gibi bi zorunluluğun yok orda sadece baya bir çocuğu inceliyorlar 15-20 dakika bi sıkıntı varsa görülüyormuş ama ben onun için gitmiyorum ilk çocuğum olduğu için heyecan var içimde merakta tabiki sırf o yüzden giricem yoksa ikili test bile yaptırmadım. Devlettekiler ücretsiz oluyormuş ama sıra bulmak zor baya bir önceden sıra almak lazımmış ama kimisi memnun değil devletten benim gittiğim çok iyi bakıyormuş o yüzden tercihim özelden yana.