Ilaha98 denizsn 29 haftamnan beri cok ciddi riskim var.siddetli sancilarim vardi.hastanede 6 gun kaldim.acilmam vardi her an bebegim duse bilirdi simdi cok sukur o riskle 35 haftayim.icini ferah tut canim benim 36 yi goruceksin 37 iyide belkide Allahin elinde🙏🙏🙏
Aybukeb denizsn ben aynı benimde öyleydi ilaç kullandım ciğer geliştirici falan hepsi oldu 36 haftaya girdim 1 hafta daha durup gelse canıma minnet ama şimdide gelse korkmuyorum artık
denizsn Aybukeb inşallah sağ Salim kucağımıza alırız maşallah bu haftası bile iyi ❤️ Çok teşekkür ederim
Aybukeb denizsn alırsın canım hiç stres yapma ben hiç stres yapmadım olabilir şimdi doğsa bile yaşayacak yüksek ihtimal en azından dedim dinlendim sürekli şimdi geziyorum doktorumda 36 dan sonra serbestsin tamam demişti sıkıcı oluyor ama ne yapalım yeterki iyi olsunlar
20Rabia20 denizsn bende dün lekelenme gördüm ondan önceki gecede ağrılarım vardı doktora gittim rahminde kasılmaların var bebek aşağıda dedi serum verdi banada iğne verdi düşük tehlikesi için iğne vuruldum bide Progestan hapı verdi tekrar ağrın olursa beklemeden gelmemi söyledi tekrar serum verilecekmiş daha 16+5 günlük kızım🥺🥺
denizsn 20Rabia20 haftan çok erken canım ilaçlarını düzenli kullan bol bol dinlen inşallah bir sıkıntı olmadan atlatırsın 🙏
060420 Aynı haftadayız bi kaç gün önce benimde yatışım oldu ciğer geliştirici vs herşey yapıldı yüksek enfeksiyon çıktı bu da erken doğum riskini tetikliyor yat dinlen bolca dua et elimizden gelen başka birşey yok hayırlısıyla 36 haftayı bir görsek 🙏🏻
denizsn 060420 inşallah görürüz canım benim çok geçmiş olsun sana da 🙏 enfeksiyon çok tetikliyor bol su iç.. bol bol dinlenerek geçireceğiz bu 3 4 haftayı 👼🏻