32+1 iz 2 gündür kasık ağrım ve kasılmalarım vardı bebeğin kafası aşağıdaymış nstde de sancı var doktor sabah akşam olmak üzere serum taktırdı ve adalat hapa başlattı sürekli yatıcaksın dedi böyle olup 37leri 38leri gören var mı sanırım biraz morale ihtiyacım var önerisi olan var mi ?