gzdeeee92 ben iki gün önce gittiğimde 33+2 haftalıktık. Kızımın kilosu 2150 gram dedi doktorum. Haftasıyla uyumlu güzel dedi. Bence bebeğinizin kilosu iyi yani. Bende agirlastim artık. Ödem oldu hep ayaklarim. Yürüdükçe halim kalmıyor. Kızım da hala ters. Hakkımızda hayırlısı olsun. Sağlıkla gelsin tüm bebisler insallah❣❣