Misshenriett_e Zaman geldi cattı yarin doktor kontrolum var 36 haftalik oldum tahmini iki haftaya sezeryan olurum diye düsünüyorum bu postun altında haberleselim yardım edelim birbirimize
Misssimsek Misshenriett_e bende bugün 37 oldum haftaya sezeryan günü alicaz. Heyecan dorukta. Herseyimiz hazır. Paşa beyi bekliyoruz 😍
Betulsna Kızlar bir postuma bakın lütfen belki başına gelen vardır ya da yakınının başına gelen vardır 🙏🏻🥺
merve6106 Pia22 bende yarın 37 olacagım cuma günü testlerim varmış acaba ne zamana sezeryan günü verir meraktayım
HemsireAna Mom9272 hayırlısı sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻 Bizim de bugün son kontrolümüz yapıldı 7 Temmuz sabah 9 😆
HemsireAna Mom9272 bende çok sabırsız ve meraklıyım , süreç nasıl ilerleyecek diye 😂 korku endişe mutluluk bütün duyguları bir arada yaşıyorum günlerdir 🤦🏻♀️ Bebeğinin boyu kilosu nasılmış kontrole gittin mi 🤩
Mom9272 HemsireAna ya birley sorucam canım bazen bebeğim karnımda titriyomus gibi oluyor nedenki sende de oluyor mu
Ruki Benim de ay sonuna doğum ☺️ Hem çok heyecanlıyım oğlumu görücem çoook merak ediyorum onu.. hem de gün geçtikçe korkular da büyüyor 😄
HemsireAna Mom9272 evet 🤣 komiğime gidiyor görünce 🥰 dönmeye çalışıyor , yeri de dar olunca öyle değişik bir görüntü oluyor karnımızda 🐣 hıçkırık olduğunda da pıt pıt atıyor kalp gibi 🤩