K_bra13 Keske şikayet etseydiniz cinsiyetini öğrenmek en doğal hakkımız insan hevesleniyor biran önce birşeyler almak istiyor ne kadar hadsizler sırf bu yüzden devlet hastanesine gidesim gelmiyor birkaç kere aciline gitmiştim sadece o bile yetti iyi doktor bulmak çok zor oysaki o hastaneler bizim verdiğimiz vergilerle yapılıyor en iyi hizmeti almamız gerekirken adam yerine koymuyorlar özel hastanelere bir dünya para dökmek zorunda kalıyoruz