Kesinlikle katılıyorum hele şu korana günlerinde sağlıkçılara önem veriliyo diye iyice havalanmislar canım sanki sadece onlar tehlikede markette çalışanı bugunlerde yüzbin kişiyle muhattap oldu hiç extra ücret almadan ama devlet hastanelerinde ki Dr hemsirelerde koranadan dolayı herkesi azarlama hakkını kendinde bulur olmuş yani