Aktoprak maddi durumunuz el veriyorsa eğer özel derim neden derseniz kendimi hasta konumunda düşündüğümde orda ki ilgiden memnun kalmazdım bir odada tek başınıza sancı çekmek zor olsa gerek ve bazı çalışanların da tutum davranışı pek hoş değil o an insan ilgi şefkat istiyor bu şefkat orada ki bazı çalışanlar da pek yok ne yazık ki ayrıca özel hastaneler de ağrı dayanamayacağınız noktaya gelince epidural desteği de alabiliyor olmamız çok güzel Benim açımdan 🙏🏻