Gulsahim ben inanın bugün şükrettim hamileliğimin son aylarında olmadığıma.. o kadar sıcaktı ki çok zorlanırdım şimdi bile normalde hiç terlemeyen ben kan ter içinde kalıyorum otururken 🥺 hele birde bel ve sırt ağrısı şimdiden🥺 Allah yardımcınız olsun valla 🥺 doğumu nasıl düşünüyorsunuz 🥰