23Nurhayat1 Kızlar göbişimden doğru dürüst özel bölgeyi göremiyorum ağdayla zorlanıyorum kuaföre de gitmek istemiyorum jiletle alsam mı acaba kafam çok karışık siz ne tercih ediyosunuz🤔Son zamanlar çok zor oluyor jiletle de kötü görünür mü düşüncesi sardı
firuzeelmi 23Nurhayat1 anaaaaa bende öğleyim karnım sanki meşe öğle bir kıllandı görsen ölürsün gülmekden ama ben hiç bir şey yaşmıyorum doktorum yapma kendiliginden tökülücek dedi sende yapma kötü görünecek
Betul_bakiiii 23Nurhayat1 jiletle alanda kalıyor görünmüyor artık göbeklerden hemen de çıkıyor. Bende 2 oldu ağdaya gidiyorum Bi tanıdığımın evine. Daha hijyenik yerler var uğraşacağına git bence hem psikolojik olarak da rahat oluyorsun
fatma3312 23Nurhayat1 bence kuaföre git Canım jilet çok fena yapıyor hem onunla da Alman zor olur . Kuaför rahat oluyor
Deletedmom95 23Nurhayat1 kuaföre gitmeni tavsiye ederim 15 haftlığım hep kuaföre gittim azalıyor sonuçta jiletle alsam hem daha çok hemde tekrar ağdaya dönmekte zorlanırım.
-Busra-- Aynı dertten sikayetciyim canım. 35 haftalık oldum .hala kendim agda yapıyorum ama coookk zor oluyor
Milann -Busra-- kaç haftaya kadar ağda yapabiliriz ben doğuma yakın yaptırmak istiyorum bu haftama kadar jiletle alıyordum hem çabuk uzuyor hemde aşırı kaşıntı yapıyor
CerenNisaSecilmis 23Nurhayat1 aahhh ahhh keşke jilet çözüm olsa virüsten dolayı kuaföre gidemiyorum korkuyorum bende jiletle alıyorum daha doğrusu almaya çalışıyorum ama inan ki alamıyomuşum 😂
Srpkurt 23Nurhayat1 canım kuaföre git 10 dk tertemiz yapıyolar kendin alamaya kalkınca çocuğa baskı yaparsın jilette keser bence ben hiç kullanmadım ama tehlikeli bisey korkarım ben yani kuaföre gidiyorum zaten 1 kere gidersin
Babyy1S 23Nurhayat1 jiletle alırsan kalır ve 2 gün snra yine gelir kıl köklerin daha sert gelir ve yön değistirir hijyenik olan kuaföre git ağda yap kafan bi kac hafta rahat eder derim
Hvvakpln 23Nurhayat1 ben çok şanslıyım eşim kuaför ben hallederim diyor ne güzel şimdilik kendim yapıyorum ama ilerde eşim yapcak
CerenNisaSecilmis Hvvakpln kıskandım 😂 benimde eşim ben yaparım diyor ama eşim bile olsa kıl yani bu ben tiksinirken eşimin almasını kabullenemiyorum 😂
nil_sugra 23Nurhayat1 ben venüs gillette le temizliyorum. 27 haftalık olduk ve artık göremiyorum görmeden temizliyorum yani
EsraUmt CerenNisaSecilmis benim eşim de istesem belki yapar ama ben öyle birşey ondan istemeyi tercih etmem açıkçası
Imfromlastnight Ben epilasyona gitmiştim az vardı jilet yapıyordum birley olmuyordu. Ama hormonlarla eskiye döndü jiletle resmen. Hemen eldivenle yaptım. Hem kolay oldu hem de kaç hafta temiz kaldı. Eldiveni deneyebilirsiniz
Emineerd Imfromlastnight aynı durumdayız canımm o kadar seansa gittim azalmıştı ama jiletle çoğaldı tekrar bende eldivenle almaya başladım