Alisa_ drkgrss 27+5 haftaligim bende de 1 haftadir gun icinde adet sancisi geliyo( dogum icin cok erken o yuzden doktoruma sormayi dusunuyorum( normal mi bu agri?( bazen hamile oldugumu unutup tuvalete gidiyorum regl oldum diye)))
Annem1 drkgrss 24 haftalığım. Sağ kasığımda sürekli oluyor bacağıma kadar iniyor kıpırdatamıyorum. Ama sağ tarafta oluyor. Bağırıyor resmen
Hlyaysel drkgrss idrar yolu enfeksiyonudur ben iki gün önce gittim bebek aşagı düşüyo gibi oluyordu meğer enfeksiyon danmış
DuyguY Benimde oluyor canım 37+2 yiz bizde kasıklarım ağrıyor ara ara hatta akıntım geliyor bazen aha diyorum adet oldum 😂sonra aklıma hamile olduğum geliyor 😂
drkgrss DuyguY hhaha benimde aşırı akıntım geliyor doktor iki hafta önceki muayenemde fitil verdi kullandım ama bişeye yaramadı.
Alyali 36 haftalık oldum aynen adet sancısı gibi bir ağrı oluyor normal dedi dr doğuma hazırlıkmış benim bebek kanalda heran doğurcam gibi hissediyorum
Esinymn 37 haftalık olucam benimde 35 den beridir kasık ağrısı oluyor ama hemen girip gidiyor devamlı kalır ise sıkıntılı canım
drkgrss Esinymn bende hastalandığınızda onunla uyanırsınız ya öyle bi kasık ağrısı oluyo ve bugün gün içinde de ağrılar girdi hep 😞
Alyali drkgrss evet muayene sırasında kanalda olduğunu söyledi dinlen dedi erken doğum olabilir dedi inşallah gününde doğar hepimizin bebişleri🌸
drkgrss Alisa_ bende o haftalarda birkere yaşadım , doktoruma sordum ne kadar sürdü dedi 10 dk uzandım sonra geçti dedim tamam normal dedi. Ama birdaha yaşamamıştım , şimdi birkaç kere olumca sormak istedim.
drkgrss Alisa_ aynen sorun bencede, bana artık arada yaşarsınız demişti , sık sık düzenli bir şekilde olmuyosa sıkıntı yokmuş
Aslihan2 Ben daha nerdeyse 4 5 haftaliğim ama sol kasigimda sanki birnyumurta varmis da yürüdükçe yattikca ağrıyor 😑 normal mi anormal mi bilemiyorum korkuyorm tüpe mi yerlesti de ağrı yapıyor surekli düşünmekten kafayı yiycem
Alyali drkgrss evet normal doğum dedi doktor korkuyorum aslında suni sancıyla hayırlısı olsun sağlıcakla doğsun
drkgrss Alyali kanaldayken squat falan yap diyolar egzersiz normal doğumu rahatlatması için , yapıyomusumuz? Bende normal düşünüyorum ama daha doktorla konuşmadık.