Ozlem0707 [silindi] bnde sade soda icemwdigim icin gunluk bir tane limonlu soda icebiluyorum doktorumda sakinca yok abartma yeter dedi
hellomum Ozlem0707 limonlu içmektense kendin limon sıkıp içmeyi deneyebilirsin. Meyveli sodalar karaciğer için iyi değil
A_ys6604 [silindi] valla 8 den beri günde 2 3 içiyorum azaltamiyrm da daha bugün bitti eşime dedim sakın alma 😆 16 olduk çok seviyorum ve iyide geliyor oldukça içesim geliyor hazimsizlik bnde cokkk var çünkü
_mucizem_ [silindi] ben günde 2 bile içiyorum 2 den fazlası zararlı. Çok faydalı soda içinde onlarca mineral var. Ayrıca sindirime de iyi geliyor.
Kizimveoglumm [silindi] istedigin zaman içebilirsin zaten sodada magnezyum var doktor bunu takviye edici olarakta veriyor ona nazaran sodadan alabilirsin o magnezyumu 😇
Kulker [silindi] 34. Haftaligiz günde mutlaka 2 sise içerim. Sen de mutlaka tüket canım bebegim haftasına göre ileride bunun da bir erken olduğunu düşünüyorum. Bir de hazimsizlik, mide yanmasına da çok iyi geliyor.
addie487 Bende hemen hemen her gün bir tane içiyorum. İçeriğinde ki mineraller faydalı ama fazla alındığında vücudun sindiremediği florür de var maden suyularında. O yüzden tüketimi sınırlı tutmak lazım ☺️
Merbe61 [silindi] daha yolun çok basindasiniz size tavsiyem hergun bir tane içmeniz ben hamileligin başında beri hergun bitane içtim hergun bir tane muz yedım mutlaka ne magnezyum hapı kulkandim ne kramp yasadim şuan 37haftaligim çok şükür hergun mutlaka bence bitane icmelisiniz
dorukhan_nehirada_moms [silindi] bn hergun 2 tane iciorum hatta bazen 3 ictigimde oluo hava ssicak ve cok terliorum bu sekilde vucuttan atilan minerlleri tamamliyorum
Aygul01 [silindi] 1 çay bardağı ne ki 😂 hergun ortalama 2 tane içtim hamile boyunca kaç koli icmisimdir Allah bilir suan 36 haftalık hamileyim 😁
Aygul01 [silindi] kız ic cok iyidir soda minerallar filan cok faydalı gunde 1 tane ic cok icemiyorsanda. Zaten 1 bardak hemen hemen