Eda06 [silindi] valla ben araştırmıştım ama şuan marka marka hatırlamıyorum canım sadece en iyisi beypazarıydı onu biliyorum
CnnAkyl [silindi] Aslında sade soda ile maden suyu arasında fark var.Soda mideyi rahatlatmak için içilen yapay bir içecek maden suyu ise minarelli bir içecektir.Ben iyice araştırdım öyle maden suyu tüketmeye basladim.Hergün bir şişe içiyorum hamilelikte faydalı da zaten 😊
Merph 35+3 deyim ve çok kötü kramplarım var.Günde en az bir tane içiyorum bazen iki oluyor ve gerçekten iki tane içmeye başladığımdan beri kramplarım azaldı
bburcu [silindi] her gün içiyorum genelde bir dilim limon bol buzla 😅 kramplarım çok oluyordu ilaç almama rağmen tam olarak düzelmedi sodayla destekliyorum
Gmzmrt80 [silindi] Doktorum bana demedi ama benden önceki hastaya demişti bende içerde idim kadının dogumu yakındı agrılarım var dedı gınluk bı tane madensuyu iç dedi bi zararı yok yanı haftada ıkı üç içebılırsın bence krampları azaltıyor bende içiyorum arada
Burcuyyy Pamuk123 bu soruyu ben soracaktim günde iki defa içmek zararlımıdır diye benimde miğdeme iyi geliyor iki tane içiyorum akşamları tabi aralıklarla peş peşe değil
Pamuk123 Burcuyyy iki hamileliğimdede doktordan onay aldım canım 2 Tane içebilirsin dedi oğlumdada içtim şimdide içiyorum çok şükür hiç zararını görmedim özellikle bu dönem çok ferahlatıyor
Sinemin [silindi] günlük içmek zorundasın diye birşey yok canım ister günlük iç istersen iki üç günde bir iç 😌 ama ben hergün içtim şuan 36 olduk hiç kramp yaşamadım aynı zamanda da magnezyum alıyorum
Papatyali hellomum evet limonlu çok güzel oluyo havalar da sıcak iyi geliyor 🥰 bebişlere de bize de faydalı ben hep Beypazarı alıyorum ama içeriğine hiç bakmadım 🤷🏼♀️🌹
Pnryksl06 [silindi] 29 haftalık hamileyim şimdiye kadar hergün 1 şise içtim ara da aksattığım oldu 2 - 3 gün içmeyeyim bacaklarıma kramp giriyor.