SeydaHsn onlara aynen de ki abuk subuk konuşmayın ve saçmalamayın! Ben Antalya’da yaşıyorum ve doktorum git yüz bacak kramplarina herseyine çok iyi gelir dedi.insanoglu suda yüzmeyi bilerek doğuyor bebeklerimiz suyun içinde yüzüyor.yüzmek vücuttaki kasları çalıştırır omuriliği çalıştırır.hamilelik buna engel değil.siz güneşte çok kalmayın ama kimseyi dinlemeden yüzün bence bebeğe bişey olmaz ne olacak ki? Okuyunca ben sinirlendim…öyle yaratilmisiz ki bebeğin içinde bulunduğu su ve rahim onu darbelere karşı bile koruyor.iciniz rahat olsun.yurtdisinda suda doğum bölümü var hastanelerde hemde 80 li yillardan beri..doğururken suyun içinde yuzuyorsun…