😂😂😂😂. Ne enteresan bir milletiz ….. sizeeeee neeeeee deee , blokla, rehberden sil, benim çocuğum deee … lafa gelince çuvalla patavatsızca herkesin yorum yapmasıııı ne gereksiZ .., An itibarı ile 38+4 üm ve şu an plajdan yazıyorum …. oğlumla suyun tadını çıkarıyoruz hatta ben squat , esneme yapıyorum hafif hafif iyi geliyor… tadını çıkar bence … vücudunu rahatlat ….Anneler Bebekleri için en iyisini tercih ederler….🌺🌈🏖🐳🤰