Hhanim bebegimmm16 bana da doktor oyle demişti eczaci söyledi. Ilk hafta yarim ictim sonraki hafta 1 tane 15 gun sonra da sabah aksam icmistim mg hatırlamıyorum da. Bu sekilde bende hic yan etki yapmadı
bebegimmm16 Hhanim doktorumu arsdım bende istersen 3 gün bırak sonra gene başla dedi ama bırakmadan devam edicem canım dayanmaya calısıcam