bebegimmm16 Kızlar glifor kullanalı 4-5 gün olacak çok aşırı mide bulantısı ishal oldu ilacı bırakan oldu mu yoksa bünye alışırmı napmalıyım doktorumada ulaşamıyorum 😢
Elfbyrm bebegimmm16 bünyenin alıştığını söylüyorlar ama malesef bende hiç öyle olmadı kullanamadim insülin direnci için kullanıyordum doktora kullanamadığimi söyleyince başka ilaç vermişti
Cansummm bebegimmm16 bende insülin direnci için kullanıyordum hamilelik öncesi ve ilk 3 ay bünye alışıyor zamanla. Bana doktorum önce 1 hafta günde yarım sonra sabah akşam yarım sonra sabah 1 akşam yarım daha sonra sabah 1 akşam 1 olarak düzenledi
DamlaNur29 bebegimmm16 bendede insilün direnci vardı ondan vermişti pkoda vardı ama geçmişti tüp bebek öncesi kullandım zayıflatıyor bu ilaç benim iştahım azalmıştı
Gamzebydmr Diyabet hastalarında yada diyabet geliştirme yüksek olan kişilerde kan şekeri seviyesini kontrolünü sağlamak amaclı bir ilac yazıyor baktım
bebegimmm16 Elfbyrm aradım kuzum müsait değil doktorum bana dönüş yapacak benim insülin ile ilgili bi sorunum yoktu sadece polikistik varmış onun için verdi
bebegimmm16 Gamzebydmr folik asitte kullanıyorum canım o bebeğin gelişimi için yumurtalıklarla bi alakası yok diye biliyorum
Gamzebydmr bebegimmm16 Bana folic asiti gebeliği düşünüdüğüm aylarda verdi 3 ay kullandım bitirdiğim ay değilde bu ay işe yaradı
Hhanim Evet vucut alisiyor ne kadarla basladiniz? Yemek arasinda yutup yemeyr devam edince yan etkisi daha az oluyor
Hhanim bebegimmm16 bana da doktor oyle demişti eczaci söyledi. Ilk hafta yarim ictim sonraki hafta 1 tane 15 gun sonra da sabah aksam icmistim mg hatırlamıyorum da. Bu sekilde bende hic yan etki yapmadı
sutlaacc bebegimmm16 alışırsın canım ben uzun zamandır kullanıyorum bu ilacı insülin direnci için hamile olunca bıraktırdı doktorum bir kayıp yaşadım şimdi ilaca tekrr başladım