150403 Hemsireanne52 ben hemşrwyim idari izne ayrıldım yeni 32 de çalışamaz raporu alıp çalışmamayı düşünüyorum ama benim ki tayinim farklı memlekette ondan ötürü birde virüs durumundan kaynaklı