Bende hemşireyim ve şu süreçte bebeğim için çalışma isteğinde bulunmadım malum risk devam ediyor diye ben 32 çalışamaz raporu alıp ayrıldım daha öncesinde de idari izinlerimi kullandım covid dolayısıyla verilen izinleri ama hastanenin zorla izine ayırdığını duymamıştım doktor çalışabilir verdiği surette çalışabilirsiniz bence hakkınız onlar zoraki ayıramaz