Ipek3427 ilk 13. Haftamda cinsiyet için özel doktora gideceğimiz gece rüyamda doğuruyorum kundakla getiriyolar bebeği ve kundağı açıyorum cinsiyeti ne acaba diye oğlan olduğunu gördüm. Tabi o hafta göstermedi cinsiyeti . Rüya tabirinde de tam tersi olur yazıyordu . Bende hep kız hissediyordum 19. Haftaya kadar da göstermedi bebişim göstermedikçe kızdır diyorlardi tam kesin kızim olacak diye dusunurken ve hissederken oglum olacagini öğrendik hayırlı sağlıklı gelsinler bebislerimiz insallah 😍