Mrskantar ben 50 gramlık yaptırıdm yaptırdığım doktor süper çok iyi dedi devlette yaptırdım kendi doktoruma gidemediğim için sonrada internetten bakıyım nasıl dedim baktım yüksek görünüyo kendi doktoruma attım hemen oda yüksek dedi eşim attı arkadaşına oda yüksek dedi ama yaptırdığım yerdeki doktor çok iyi diyo anlam veremedim canım yarın dahiliyeye gidicem