Ben yaptırdıysam ve o suyu içtiysem herkes içebilir🤭kızlar bikaç dk önce şeker yüklemesi yaptırdım içemem kusarım dediğim su sadece çilekli suymuş hiç bi farkı yok yani ben içtiysem herkes içer bence çünkü ben soda bile içemeyen biriydim ama elmalısı felanda varmış benim bulunduğum yerdeki eczanede sadece çileklisi vardı ilek sevmem ona rağmen gayet rahat içtim içerken hafif bi yanma oldu ama daha kutu bitmeden geçti yaptırmak isteyenler gönül rahatlığıyla yaptırabilir bence😇