melegegebe
Yurt dışında 2.li tarama testti yapılmamasının sebebi, zaten direk Fetal DNA testi yapılması. Kesin sonuç ve net bilgiler. Ülkemizde böyle bir gelişme olmadı için Dr. 2.li testti öneriyorlar önermek zorundalar da ama söyle bir sıkıntı da var bu 2.li testti direk bebek Down lu mu değil mi diye bakılması. Eğer Öyle ise aldır, değilse devam.
Bu cümleleri kimsenin kullanmaya hakkı olmamalı… De sadece bebeğini risklerinden bahsedip kararı ebeveynlere bırakmalı, onlara öneri olarak sunmamalı.