Gulozkan Ben gebeliğimi yeni öğrendim.Sağlık ocağındaki ebeye +kan tahliline göre 2,5-3 ayı var mesela.
Daha önce hep yaptırmıştım.Bugün doktora gidicem ama test olarak sadece ayrıntılı yaptırıcam.
20 aylık oğlumda ikilinin kan tahlilinde %80 risk çıkmıştı.E yaş 30 normaldi o riskin çıkması.Ama ultrasonda nazal kemiği,ensesi filan normaldi.Oğlumda sağlıklı.