meva_asil_moms Merve_12 nasipse inşallah son 26 gün planlı sezaryen 29haftalıkken hazırladım hastane çantamı iyikide hazırlamışım ağırlaşınca zor oluyor hazırlamak
Merve_12 meva_asil_moms aynen bende 32 falandı hazırladığım rabim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasıp etsin
Merve_12 ozlmnhl bende 5li koymayı düşünüyorum odaya gelince isimli tulum şapka eldiven yaptırdım onu giydiricem
ozlmnhl Merve_12 evet bende çünkü doğar doğmaz giydikleri kirli olacak belki kan falan olur odaya geldikten sonra temiz temiz giydiricem inşallah 🙏🏻🥰
AnneyimHamileyim Merve_12 Isimli bebek seti yaptirdim canim tulum uzun kollu eldiven bone ve uzerini ortmek icin battaniye vericem
elifeflinmom Merve_12 minnoş bi kızım olcak canım seninki ne bide en son gittiğinde kilosu nasıldı acaba
Merve_12 elifeflinmom erkek bizimki 36+3 te 2700 gr doktorum küsüratını söylemez küsratı da vardı da hatırlamıyorum sizin kilonuz nasıl
Deryadgm ilknremrh Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bişey sorabilirmiyim özelde mi devlette mi doğum yapıcaksınız ziyaretçi kabul ediyorlar mu acaba
ilknremrh Deryadgm insllah canm sağol💕 devlette yapicam ziyaretci yasak sadece ilk doğduğu zaman babası fln 5 dakika kadar görebiliyormus sonrasında refakatciden başkası kalmiyor
elifeflinmom Merve_12 maşallah paşaya bizimde 35+4 de 2960 demişti doktorumuz nst ye bağlandınız mı hiç ben hiç bağlanmadım da🙁
Merve_12 elifeflinmom evet 35 ten sorna her hafta kontrole gel dedi 2. Ntsmi oldum her hafta giricm artık
Alvvv Merve_12 ya 3 temmuz ya da 6 temmuzda sezeryan var su durumuna göre alıcak doktor inanılmaz heyecanlıyım herşey hazır şükür hatta arabaya bile koyduk
Asell Ayy benımde normalde 1 Ağustos ama ben temmuzun 24 dogsun istiyorum çünkü abisiyle aynı gun olucak bir hafta erken dogarsa bakalım hayırlısı yinede tabiki☺️