Seecil egepol de yaptım illk doğumumu. Adam hiçbirşey yokken sezeryane aldı beni. Birde o kadar para vericeksiniz ve size diyecekleri şey mesai saatlerinde doğurun yoksa nöbetçi dr girer. Benim zamanımda da nöb.gökalpdi malesef:( fiyatta 4000 falanmış galiba.ben o parayı verceksem istediğim saatte arar doğuma da kendi doktorum girsin isterim.