Yagmrdmlas1 39+1 bende 2 gündür sancı çekiyorum ama dayanılmayacak derecede değil. Bakalım bizimde bugün kontrolümüz var 🤲🏻
Aysiscim 37+1 benim de dün başladı sancım birkaç saat arayla geliyor ama uzun sürüyor bence. En az 5 dk sürüyor. Belime çok vurmuyor karın ağrısı gibi daha çok. Yarın kontrolüm var bakacağız artık hem açılmam var mı diye hem de nstye
Busraky Annesininbali38 hayrlı olsun canım bende kayserideyim kayseride mi doğurdun normal mi doğumun korkuyorum da ben de doğumdan 🙈🙈