Kızlar 37+5 günlüğüz sancılarım başladı. Duramıyorum yalancı olduğundan eminim ama ne yapsam geçer bilmiyorum. Çocuk bi yere toplandıkça ağrılarım artıyor sonra kendini bırakınca rahatlıyorum. Su içmediğim halde tuvalete gidiyorum. Aynı durumu yaşayan var mı