baharclk Son 9 benimde 😁 cok sık tuvaletm geliyor geldiginde acayip sancı oluyor orda zor yürüyorum, baskada bi belirti yok, santim cikiyor ufak ufak nst de ama acilma filan yk acaba acilmycakmi 🤔
Neslihan31 baharclk aynen benimde öyle her dk tuvaletteyim dışardayken bi kaç dk tutsam sanki 3gundur tuvalete girmemisim gb bi baskı oluyor çok kötü ya 😁
baharclk Neslihan31 evet agri sancı oluyor ya sanki gunlerdir tuvalete girmemisim disarda oldgnda yürürken çatlıyck gibi oluyorm baska skntim yok cok şükür de her dk geldigi icin tek basima biyere gidemiyorm tuvaletten uzak 😂
Neslihan31 baharclk bende fazla biyere çıkmıyorum gittigim yer hastane oda yakın gider gitmez hastanede tuvalete giriyorum sonra muayene olup bidaha giriyorum lavaboya ondan sonra eve geliyorum 😂 eve geldiğinde ilk iş tuvalete girmek oluyor 😂
baharclk merination valla bilmiyormki nst kagidinida doktor aldi bakamadm daha, ara ara ufak sancıların cikiyor ama acilma yok suyun gelirse kan gelirse cocugun hareketlerde azalma olursa fazla agrin olursa gel diyor sadece
merination Neslihan31 aslında gününü doldurmaları çok iyi sağlıkları açısından ama bunu biz sabırsız annelere anlat kolaysa 😂
Neslihan31 merination evet ya gününü doldurması daha iyi bencede ama sabirsizlaniyoruz sonlara geldikçe 😊
merination Neslihan31 ben kendimi su dolu bidon gibi hissetmeye başladım zaten her şey cok ağır geliyor suan son günler gerçekten zormuş 😂
Neslihan31 merination gerçekten öyle bide bana ara ara sancı giriyor adet sancısı ile doğum sancısı gb karışık hayırlısıyla dogsalardi
merination baharclk benim de ayni dedi acilma yok sancıların var ama Doğum olacak kadar kuvvetli degil henüz ama yakın dedi bakalim