ase2021 7. Ayıma kadar bursa şehir hastanesine gidiyordum ve memnundum (dönüşümlü olarak iki doktora gidiyordum pandemi yüzünden randevu vermedikleri için) yani doktordan beklentim bana canım cicim demesi değil işini iyi yapması takibimi düzenli tutmasıydı.Doktorlar hergün 50 hasta bakıyor olabilir ama hamilelik bence çok önemli bişey sonuçta bu zamanda herkes 8 9 tane doğurmuyor ki doğursada her bebek ve anne aynı şekilde önemli.Randevu alamadığım bi zamanda özel bi hastaneye randevu aldım.Doktor e nabızdan geçmiş tahlillerimi kontrol etti ve hamileliğin 2.ayından beri tshlarım yüksek fakat takibi yapılmamıştı pandemide arada kaynamış dahiliyeye yolladı tekrar orda kan vs kontrollerim yapıldı ve iki haftadır ilaç kullanıyorum bebeğime ne gibi zararlar vericek bilmiyorum gelişim geriliğine sebep olmamış çok şükür bebeğimin kilosu iki hafta önden gidiyor sevindiğim tek şey bu şimdi napayım bebeğim ve benim sağlığım hiçe sayıldı ilaca başlayınca kendimi daha iyi hissettim geçmeyen kramplarım vücut yorgunluğum ve agresifliğim vardı.Eğer varsa paran daha iyi olduğuna inandığın bi doktora gitmeni tavsiye ederim para bu tekrar kazanılır sağlık yerine gelmez ama