Ben devlet ve özel kontrol olarak dönüşümlü gittim kontrol için riskli bir gebelik değilse sürekli özele gitmeye gerek yok ama doğum için kesinlikle özel tavsiye ederim. Doğum sırasında özel oda yanınızda olmasını istediğiniz insanlara izin verilmesi ilgi alaka ve mahremiyet bakımından kesinlikle özel hastaneyi tavsiye ederim