Fulyazorlu30 sezaryen olacaksa eğer çok kullanışlı değil. Bende alıştım. Giymek tamamda çıkartması zulüm. Kenardan yırtıp çıkarıyorsun. E yenisini giymek için pijamayı komple soyup, yenisini giyip yeniden pijama giyiyorsun. Aldığıma o kadar pişman oldum ki. Doğumdan sonra zaten öyle düşünüldüğü kadar şarıl şarıl bir kanama olmuyor. Gece pediyle de çok rahat halledilir. En azından pedi değiştirir kalkarsın. Diğerinde gerçekten zorlanmıştım.