pera_ 20 haftalıkken bacak aramdan affedersiniz akıntı olmuştu su gibi hemen doktora gittik amiyosentes testi yapıldı suyum fazla çıktı şekerden şüphelendi doktor şeker testimde de bir şey çıkmadı çok şükür. ultrason da suyunun fazla olduğunu söyledi ama nedenini bulamadı detaylıda da bişey çıkmadı midesi vs herşeyi normal şuan 28+1 olduk haftaya tekrar gidicez bakalım inşallah düzelmiştir 🙈