27 haftamdayım dün randevumda doktor suyumun fazla olduğunu şeker Li çok mu tükettiğimi sordu ama meyve hariç şekerli yemediğimi söyledim kan testi yapıldı ve şekerim gayet normal çıktı sonucu telefon işe öğrendim sadece sonucun temiz çıktiğiıı öğrendim suyun neden fazla olduğunu sormayı unuttum yaşayan bilgisi olan varsa yazabilirimi ?