Elifcoskun78 4 yaşında oğlum var doğduğunda yoğun bakımda yattığı için dr önermedi sonra kilosu düşük gitti sonra çok hareketli genel anestezi gerek dediler yaşına kadar yaptıramadım ama geçen yıl dr mecbur kabul etti yaptı çünkü çişini rahat yapamıyordu ve orasını devamlı kaşıyıp uyarıyordu çok şükür yaptırdık çok çok Rahatladık ama aklı başında daha büyük çocuklar hep ağlama krizleri ile girdiler bizimki tam ara dönem oldu gülerek gitti çok sık idrar yolu enfeksiyonu na çok sık yakalanıyor o haşa kadar zor beklemek