MommyyToBe Selam🙋♀️ Erkek bebek bekleyen anne adayları yenidoğan sünneti hakkında ne düşünüyorsunuz? İlk 28 günde yapılıyormuş ve daha çabuk iyileştiği söyleniyor.Sizler düşünüyormusunuz?Ben de olumlu yorumları okudukça düşünmeye başladım🤔
BebekK MommyyToBe nasip kısmet olursa bende yaptıracağım inşallah canım. Bezin içinde kendi kendine iyileşir hemencecik.
leyla25 MommyyToBe bende ilk 15gün içinde yaptırmayı düşünüyorum Allah izim verirse bence çok rahat oluyorlar ablamda oğlunu yaptırmıştı doğunca ıkı güne geçti hiçbirşey anlamadı zorluk çekmedi 🙏🏼
Aysiscim Ben ilk hafta düşünüyorum inşallah. Çok çabuk iyileşiyormuş ekstra bakım yapmaya gerek de kalmıyormuş. Annem de yanımda olacak hazır beraber hallederiz dedim😁
kitapkurdu Aysiscim ben yaptırmayı çok istedim ama ne çocuk doktoru ne de genel cerrah 6aydan önce yapamayız dedi 😒
Ezgi_3434 MommyyToBe bende ilk muayenesinde sormayı düşünüyorum uygunsa ilk 15 gün içinde yaptırmak istiyorum
Alw MommyyToBe takip ettiğim bir sayfa var instagramdan 14. Gün sünnet yaptırdı oğlunu ve çok rahat atlattıklarını paylaştı. Benimde bebeğim erkek olsaydı bende ilk ayda yaptırırdım.
Yumak Hastaneden çıkmadan bile yapılabildiğini okumuştum, bebek 1 günlükken. Eğer hastanemizde yapılabiliyorsa öyle yaptırmayı, yoksa 1 haftalıkken yaptırmayı düşünüyorum.
Aykan MommyyToBe benim ablam 2 oğlunuda yeni doğduğunda yaptırmıstı çok çabuk iyileşiyor bende yaptırcam rabbim kısmet ederse 🌸
Esraorhan MommyyToBe bende yaptırcaktım hemen, fakat doktorlara danıştık önermediler, en erken 5.ayda ideal dedi doktorumuz,
nuryadaperi Esraorhan ben de yaptırmayı düşünüyordum ama önermeyen doktorlar varmış. İyice araştırmak lazım. Neden öneriliyor ya da önerilmiyor eksileri artıları neler iyice öğrenmek lazım.
Jasmin35izmir MommyyToBe evet canım benimde oğlum olacak inşallah. 32. Haftadayız ve Allah izin verirse doğum haftası sünnetini yaptırıcaz. Hastane ve doktorumuzu ayarladık çok şükür.
kar_kristali nuryadaperi bende duymuştum bunu uzman Bi doktorda sorun yok bence bende oğlumu 6.ayımda yaptırdım 3-4güne geçti benzinde iyileşti ilk gün bile sünnet olmamış gibi oynadı. Ben bezi acımasın diye çok afedersiniz pipisini üstüne göğüs pedi koydum büyük abdestini yaparken korudu yani temiz tutunca hamdolsun çabuk iyileşiyorlar tavsiyemdir..
_mucizem_ MommyyToBe ben de ilk hafta yaptırmayı düşünüyorum canım. Yeni doğanın derisi çok çabuk yeniliyor kendini acı hissetmiyor Bİle çocuk. Allah nasip ederse bi sıkıntı olmazsa bebişte yaptırırım ☺️
kedilervekaranfil _mucizem_ Acı hissetmiyor olur mu tabii ki hisseder. Ben de yenidoğan sünneti yaptırmak istiyorum ama hem çabuk iyileştiğinden hem de travma olmaması için. Asla acı hissetmiyor diye değil