Kızlar yardımcı olur musunuzz ikili tarama testinde ultrasonda ense kalınlığı 2.4 cıktı kendi doktorum izinde oldugu icin baska doktora gözükmek zorunda kaldim13.haftada yatırmıştım haftasina gore iyi ama bana biraz yuksek geldi dedi üçlü tarama yaptirdik simdi sizce yuksek mi tehlikeli mi acill donermisiniz