Sdaakll ya çok kanamam olmazsa ihtiyacım olmaz diye düşündüm almadım açıkçası 38+4 üm ihtiyaç olursa hastanedeyken eşime aldırırım yakınımız da var eczane avm filan 5 dk mesafe bi kaç yorum okudum büyük oluyor kullanımı rahat degil beli sıkıyor vs filan diye