Skarakas qkCe ilk defa duydum inan ki soracagim bir daha ki gidisime. Ama sacma yani zaten yeterince para veriyoruz
Degisken Özel kliniğe gidiyorum para almadılar. Kan aldıklarında da minumum ücretler alıyorlar. Mesela şeker testi 20 beta 20 idi.
Pelin55 qkCe samsun medicanaya gidiyorum bende kurum indirimiyle muayne ucreti 130 nst de 13 tl (normalde 165 tl muayene nst de 15 tl)
cutemom95 qkCe Ben batmanda Medicalpark a gidiyorum. Büyük sehirlerdeki ücretlere göre çok daha cüzi miktarlar ödüyorum. Yanı ilden ile göre epey değişiyor aynı hastanenin fiyatı.
drn5410 qkCe ben Balıkesir Edremit körfeze gidiyorum muayeneden 190 alıyorlar nstden de almasınlar bir zahmet 😒 almıyorlar da 😑
hellomum qkCe ben Pendik medical parka gidiyorum, şimdiye kadar 1 kere nst ye girdim, kontrol olarak gitmiştim herhangi bi ücret ödemedim. Bundan sonra nasıl olacak bilmiyorum ama.