cutemom95 qkCe Ben batmanda Medicalpark a gidiyorum. Büyük sehirlerdeki ücretlere göre çok daha cüzi miktarlar ödüyorum. Yanı ilden ile göre epey değişiyor aynı hastanenin fiyatı.
qkCe Hnd41nr heralde her medicalde ödeme sistemi farklı.kontrole gittginde mi vwriyoesun yokaa muayene+nst ücreti mi canım ? Doktorun kim senn
Yeniannee1 qkCe ben ayda 2 defa girdim hatta yarın gene giricem 3 olucak bakalım alicaklarmi ama ayda 1 defa ödeme demişti
Skarakas qkCe yoo ben 35+4 te girdim ilk nst ye akademi de ekstra niye para alsin ki nst ye girdiğinde