Zeynepmerve15 Almina123 yok aslında Bn beş dakika da Bi çizgi gördüm ama eşim yok demişti sonradan belirdi bekledikten sonra çektim
Almina123 Zeynepmerve15 yarın ilk idarınla testi takrarla varsa cıkar canm Allah nasip etsin inslhhh 🤲
Zeynepmerve15 Deletedmom316 göğüslerim şişti acayip hiç bu kadar şişme işti birde karnım çok şiş iştahım arttı
Deletedmom316 Zeynepmerve15 anladim canim testini goremedim resim acilmadi o yzudwn bisey soyleyemicem yukleyip tekrar atarsaniz bakarim
Zeynepmerve15 BrglErkrkmz evet bnde eşimde gördük ama çok zor göründü tekrar yapıcam yarın inşallah hayırlısı
Deletedmom316 Zeynepmerve15 evet gordum ama ilk 5 6 dakikada cikmasi onemli birde koyulasmasi 3 gun sonra tekrar yapin koyulaşma varsa tamam gebelik yuksek ihtimal
Zeynepmerve15 Deletedmom316 bnde on dakika içerisinde gördüm ama sonradan daha çok belli oldu iki üç gün sonra tekrar yapıcam sağolun inşallah vardır :)
Zeynepmerve15 BusrAbus35 ay inşallah kuzum ağzından bal damlıyor o kadar seviniyorum ki anlatamam duyması bile o kadar güzel ki inşallah vardır üç dört gün var biraz daha bekliyıim kan vercem 😊