Zeynepmerve15 https://www.resimag.com/i/6eeaa69c512 Çok çok silik mi desem hayalet çizgi görüyorum yada görmek istiyorum 😔
Zeynepmerve15 BrglErkrkmz çok zor görünüyor ilk on dakika zorla görüyordum sonradan belirdi eşimde gördü bilmiyorum inşallah vardır adete daha 3 4 gün var bakalım hayırlısı
Denizkizi0203 Göremedim canım predictor marka erken gebelik testi öneririm benim adetime 6 gün varken onda görmüştük şuan 12 haftalığız ☺️
Zeynepmerve15 Denizkizi0203 hayırlı olsun canım bnmde adete 3 4 gün var sabırsızlanıyırum bnde dayanamadım yaptım olmadı birde erken gebelik testi alırım 😊
Annesinin_kuzusu Zeynepmerve15 ben gördüm canım çooook silik ama. Böyle silik oldukda telefonun kamerasiyla zor görünüyor. İnşaAllah vardır🤗bekle 3 4 gün daha bidaha yaparsn
Zeynepmerve15 Annesinin_kuzusu ayy gördünüz mü aynen çok zor görünüyor Bi testim daha var 3 4 gün sonra Bi daha yapcam inşallah vardır
Annesinin_kuzusu Zeynepmerve15 ben de dün yaptm böyleydi. Kamerayla o kadar çektim ki seçebiliyorum😀. Bende de 3 gün falan var. Cuma günü yapcam🤗hayırlısı olsun ne olursa🤗
Seruhale Zeynepmerve15 canım benim testimgibi kuruma çizgisi mi sanki yanı biraz pembelik var kurarken çekilmiş gibi mi
Zeynepmerve15 Almina123 yok aslında Bn beş dakika da Bi çizgi gördüm ama eşim yok demişti sonradan belirdi bekledikten sonra çektim
Zeynepmerve15 Deletedmom316 göğüslerim şişti acayip hiç bu kadar şişme işti birde karnım çok şiş iştahım arttı