cutemom95 canım bende boyun ağrısı başladı önce. Günde 3 farklı hastaneye gidiyorduk eşimle ama hep hamilesin bir şey yapamayız, tansiyonun normal deyip parol serum yapıp eve yolladılar. Bu hastaneler içinde Anadolu hastanesi, bağcılar devlet, avcılar murat kölük, Bakırköydeki perinatolog Atilla Çankaya vardı. Tansiyonum 14/9 çıktığında doktor normal dedi. Oysa benim en yüksek tansiyonum 10/7′dir dediğimde naz yaptığımı fizik tedaviye gitmemi söyledi perinatolog. Fizik tedavide psikiyatriye git dedi. En son hasekide ortopedi doktoruna gittim ve artık yürüyemiyorum bütün kaslarım anormal derecede şişmişti. Orda doktor bir şey var ama benim bilgim bunu yorumlamaya yetmiyor dedi. Meğer çok ağır gebelik zehirlenmesi yaşıyormuşum ve çapaya yatmışım yapıldı hemen. Yoğun bakıma alındım çünkü hayatımı kaybediyordum. 2 gün sonra da acil doğum oldu. Bebeğim 2 sene yaşayabildi. 9 ay önce kaybettim. Ancak şu var ki; hastanede 25-26 haftalık doğan bebekler de vardı ve maşallah hepsi şimdi 3 yaşına geldi. Yani benim ki tamamen talihsizlikti. Ciddiye alınmamanın bedelini evladımla ödettiler bana. Sen doktorunun uyanıklığına güven ve yarın hemen idrar ver kan tahlili yaptır. Erken teşhis çok çok önemli çünkü